Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται οι εργασίες στην Ιόνια Οδό, τον
δρόμο που θα αλλάξει ριζικά την εικόνα στη Δυτική και Βορειοδυτική Ελλάδα.
Ο στόχος για την ολοκλήρωση του έργου μέχρι το τέλος του
2015 μοιάζει εξαιρετικά δύσκολο, ειδικά για το βόρειο τμήμα, αυτό δηλαδή από
την Αμφιλοχία μέχρι και τα Ιωάννινα.
Τα εργοτάξια στο συγκεκριμένο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου
καθυστέρησαν να αναπτυχθούν λόγω των προβλημάτων στις απαλλοτριώσεις, της
καθυστέρησης στην παράδοση του στρατοπέδου στο Αβγό και άλλων ζητημάτων που
ανέκυψαν με την ΔΕΗ και τις Αρχαιολογικές Υπηρεσίες.
Το τελευταίο διάστημα τα έργα στο νότιο τμήμα (από την
Αμφιλοχία) βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, ενώ στο βόρειο τμήμα οι εργασίες
εκτελούνται φυσιολογικά, παρά τις δυσκολίες που εμφανίζονται στην μορφολογία
του εδάφους.
Οι πρώτες παραδόσεις τμημάτων αναμένονται μετά το καλοκαίρι.
Τα σημεία που είναι υπό κατασκευή στην Ιόνια Οδό περιλαμβάνουν εννέα
ανισόπεδους κόμβους και οκτώ γέφυρες και μία σήραγγα 900 μέτρων.
Κεντρική Οδός Ε-65
Στον Ε65 και το τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα τα έργα προχωρούν με
ιδιαίτερα καλούς ρυθμούς, φτάνοντας στο 50%, με την κοινοπραξία κατασκευής να
επισημαίνει ότι «κάθε μέρα υπάρχει πρόοδος». Οι εργασίες που ξεκίνησαν και πάλι
στις αρχές του 2014 στο τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα έχουν ως στόχο ολοκλήρωσης τον
Δεκέμβριο του 2015. Σήμερα γίνεται πραγματικός αγώνας δρόμου για να καλυφθεί το
χρονικό διάστημα που απομένει επιτυχώς και να μην έχουμε νέες παρατάσεις.http://www.epiruspost.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου